З чого починається безпека…
За ініціативи Міжнародної організації праці з метою привернення уваги
світової спільноти до питань охорони праці та смертності працівників на
робочому місці щорічно 28 квітня, починаючи з 2002 року, понад 100 країн світу
відзначають Всесвітній день охорони праці.
Ідея проведення бере початок від Дня пам'яті загиблих
працівників, уперше проведеного канадськими профспілками в 1986 році в пам'ять
про працівників, які отримали травму та загинули на виробництві.
Указом Президента України (від 18 серпня 2006року №685/2006) день об’єднання людей навколо проблеми збереження життя і здоров’я працівників офіційно визнаний в Україні - 28 квітня. Наша держава разом з усім світом відзначає 28-го квітня Всесвітній День охорони праці.
Указом Президента України (від 18 серпня 2006року №685/2006) день об’єднання людей навколо проблеми збереження життя і здоров’я працівників офіційно визнаний в Україні - 28 квітня. Наша держава разом з усім світом відзначає 28-го квітня Всесвітній День охорони праці.
Характерною особливістю сучасного виробництва
в Україні є наявність шкідливих і небезпечних умов праці. Окрім того, ситуація,
що склалася в країні, за короткий час може призвести до реального дефіциту
трудових ресурсів.
Найбільш небезпечними галузями виробництва за
кількістю загиблих становить вугільна галузь, соціально-культурна сфера,
енергетика, підприємства зв’язку, газова та деревообробна промисловості.
Тому проблема збереження здоров’я і життя працездатних громадян має особливе
значення.
Самозбереження закладено природою в людях з
самого народження (це потреба дихати, пити, їсти, тепло), проте протягом життя
ми набуваємо нових навичок, пов’язаних із цим рефлексом . Ще у дитячому
садку дітям прививають неухильне дотримання правил дорожнього руху: сигнали
світлофора та «зебру» на дорозі, тому обережна людина ніколи не піде через
перехрестя на червоний сигнал чи в невстановленому місці.
Коли людина дорослішає, то дізнається про
велику кількість небезпек, які підстерігають її. У школі з необачним учнем може
статися велика кількість небезпечних ситуацій: чи то впав на сходах, чи м’ячем
поцілили в обличчя на фізкультурі,чи вколовся виделкою в їдальні, отже, щоб
подібних випадків не було ми повинні дотримуватись певних норм поведінки.
- Які саме на вашу думку? (Учні відповідають: не
бігати по сходах та коридорах, не штовхати інших дітей, на фізкультурі слухати
настанови вчителя, в їдальні обережно поводитись з потенційно небезпечними
предметами – виделки, скляний посуд).
-А яка небезпека може
статись на уроках праці? (Учні відповідають: можна вколотись голкою/булавкою
чи порізатися ножицями, або поранити інших, обпектися об праску,
проколоти палець швейною машиною).
Щоб цього не було ми повинні суворо дотримуватись
встановлених правил поведінки у майстернях та бути уважними і не створювати
небезпечні ситуації. Це стосується не тільки поведінки в школі, а й у
побуті та на виробництві, де працюють ваші батьки, а згодом і ви. Усі
підприємства і установи приділяють багато уваги та витрачають кошти на
дотримання безпечної праці, бо це не тільки запорука здоров’я працівника, а і
збереження його життя.
-
Чи розповідали вам
батьки про небезпечні випадки або загибель людини на виробництві? (Учні
відповідають так чи ні та розповідають про ці випадки).
Кожне правило з безпечної поведінки написане,
можна сказати, «кров’ю». Передумовою цих вимог було необачне поводження людей з
тими чи іншими предметами або необережна поведінка працівників , яка призвела
до нещасного чи трагічного випадку.
Тож давайте жити здоровими та неушкодженими, адже це, багатою
мірою, залежить від нас.
Немає коментарів:
Дописати коментар